יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

הדברה באיכות גבוהה


הדברה היא מונח כללי להרחקת או קטילת מזיקים. אלה יכולים להיות חרקים, חיידקים, פטריות, צמחים, עופות, זוחלים או יונקים. עם זאת בדרך כלל כאשר נעשה שימוש במילה הכוונה היא לרוב לאותם בעלי חיים שטורדים את מנוחתנו, מהווים סכנה בריאותית או גורמים נזק לחקלאות ולגידולים, כמו – יתושים, תיקנים, נמלים, פרעושים, עש, יונים, עטלפים, עכברים, חולדות, חפרפרות וכדומה.
הדברה של חרקים ומזיקים – התפתחות שהביאה לשינוי מהותי ושימוש בשיטות בטוחות
אם בעבר היה צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים, שמצד אחד ממגרים את המטרד אך מצד שני גם עלולים להזיק לבריאות האדם, חיות המחמד והסביבה. הרי שכיום יש שיטות מתקדמות יותר שפותחו עם הזמן, שהן גם יעילות וגם בטוחות.
כאשר מדובר בנכס פרטי, בדירה, בית או גינה, וגם במשרד או מקום עבודה יש אפשרות קודם כל לנסות ולהיפטר מהם על ידי רכישת מוצרים ותכשירים הנמכרים ברשתות השיווק והחנויות. במידה ומדובר בבעיה חמורה, בשטח רחב יותר או במקומות כמו מוסדות ציבוריים, מפעלים, חללים תעשייתיים, הפתרון הוא לפנות לאנשי מקצוע מוסמכים שיגיעו ויבצעו את עבודתם.
כמו שכבר הוזכר השיטות בימינו הן די מגוונות וכבר אין צורך לעשות שימוש בכימיקלים בעלי אחוזי רעילות גבוהים, יש אמצעים אחרים ביולוגיים ואורגניים ואפילו אולטרה סוניים הנחשבים לאקולוגיים וירוקים. כלומר, שאינם פוגעים בסביבה ולא עלולים להזיק לאדם. ברוב המקרים כבר לא צריך לפנות את המקום או החלל לזמן ארוך וניתן לחזור אליו תוך מספר שעות או אפילו לשהות בו בזמן ביצוע הפעולה.
עם זאת חשוב לציין, הדברה שאינה נעשית במוצרים לשימוש ביתי חייבת להיעשות אך ורק בידי אנשי מקצוע מנוסים ומורשים. כך שאם החלטתם לפנות אל חברה או מדביר עצמאי, עליכם לדאוג שיהיו להם הרישיונות הדרושים וכדאי מאוד גם לקבל אינפורמציה מסודרת על השיטה ולוודא שהיא בטוחה וידידותית.
מידע מפורט על סוגי הדברות ועל האמצעים ניתן למצוא ברחבי האינטרנט, כמו גם שפע של עצות וטיפים כיצד להקדים תרופה למכה ולנסות ולמנוע את הגעתם של המזיקים מלכתחילה. כך שאפשר להיעזר לא מעט, ואפילו לערוך סקירה יעילה לקראת בחירת חברה ראויה או איש מקצוע אמין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה